poniedziałek, 21 lipca 2014

Liebster Blog Awards-nominacja do LBA


Cześć!
Mam dla was taki luźny post o mojej nominacji do Liebster Blog Awards. Cieszę się, że zostałam do niej wybrana przez Wiktorię, której bardzo dziękuję. :)

Co to jest LBA?  "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób. Informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:

1.Dlaczego i w jakim celu założyłaś błoga ?
Kanał na YouTube nie był dla mnie wystarczający, dlatego chciałam go urozmaicić blogiem. Chciałam też zobaczyć, czy dobrze idzie mi pisanie, bo czułam, że mnie coś do tego rwie.
2 .Co daje ci blogowanie ?
Przyjemnie spędzony czas. Przez blogowanie odkrywam jaka naprawdę jestem.
3 .Jesteś osobą skrytą ,czy raczej otwartą ? 
Hmm.. Tak naprawdę to nie wiem. Myślę, że kiedyś byłam bardziej skryta, a teraz po przez tyle portali bardziej się otworzyłam.
4 .Masz więcej przyjaciół ,czy wrogów ?
Zdecydowanie więcej przyjaciół .
5 .Czy przez bloga jesteś akceptowana przez rówieśników ?
Bloga prowadzę dosyć krótko, więc większość osób jeszcze nic nie wie.
6 .Czy masz swój FanPage ?
Nie, ale zastanawiam się od dawna na nim.
7 . Prowadziłaś lub prowadzisz inne blogi ?
Nie, jest to mój pierwszy blog.
8 .Co najbardziej irytuje cię w innych blogach ? Jeśli w ogóle coś cię irytuje 
Wydaje mi się, że nie mam takiej rzeczy.
9 .Masz swojego idola ?
Nie. Lubię bardzo dużo osób, ale żadna nie przykuła zbyt dużej mojej uwagi.
10 .Masz jakieś nietypowe przyzwyczajenie ?
Hmmm... Chyba nie.
11. Posiadasz jakieś pasje ,zainteresowania ?
Oczywiście! Uwielbiam prowadzić kanał na YouTube- kotkowa102 ,ale to nie wszystko swoje całe zainteresowanie przykuwam fotografii. Wręcz kocham fotografować!
NOMINUJE :
http://puuf200.blogspot.com

http://veronicaaa66.blogspot.com

Moje pytania:
1.Od kiedy prowadzisz bloga?
2.Dlaczego zaczęłaś blogować?
3.Co najbardziej lubisz fotografować?
4.Jakie jest twoje hobby?
5.Czy masz jakieś swoje ulub. blogi? Jak tak to jakie?
6.Jak twoi znajomi zareagowali na wieść o twoim blogu?
7.Masz jakieś lęki, fobie?
8.Masz raczej więcej przyjaciół, czy mniej?
9.Jak spędzasz wolny czas?
10.Co daje Ci blogowanie?
11.Czy prowadziłaś, kiedyś jakieś blogi?

To na tyle dzisiaj. Do następnego, papa ; *

3 komentarze:

  1. dodaję do obserwowanych

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w podobnym tagu również na poczatku mojej przgody z blogiem.
    Życzę wyrwałości i sukcesów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń