niedziela, 6 lipca 2014

Moje plany na wakacje ♥




 Wreszcie nadeszły przeze mnie tak długo oczekiwane i upragnione WAKACJE! Niektórzy się cieszą, a nie którzy chcą wrócić do tego normalnego życia szkolnego. Ja należę do tej pierwszej grupy. Nie odczułam jeszcze takiej chwili nudzenia się i myślę, że i jej nie będzie. Zawsze znajdę sobie jakieś zajęcie.

WYJAZDY
Już za tydzień wyjeżdżam na kolonie w góry do Poronina wraz z bielankami i ministrantami. Pewnie nie wiecie, ale jestem bielanką. Bardzo się cieszę na ten wyjazd, niestety trwa zaledwie tydzień. Wraz z Księdzem i Siostrą Zakonną wyruszymy z miasta 12 lipca, a wrócimy już 19 lipca!

Oczywiście będą też mniejsze wyjazdy np. na wieś. 

♥POSTANOWIENIA

  • Sport
Jeśli chodzi o sport to moim postanowieniem jest ćwiczyć przynajmniej 2/3 razy w tygodniu. Na razie dość dobrze mi idzie. Chciałabym też zacząć biegać, aczkolwiek sama nie mogę się zebrać. Może namówię Anię ?


  • Moim postanowieniem było też późniejsze wstawanie, ale nie wychodzi mi to. Mimo że chodzę spać o 1/2 to i tak budzę się o 9/10.
♥DOBRZE SPĘDZANY CZAS
Czyli spotkania z przyjaciółmi, nagrywanie filmików na Youtube oraz pisanie postów na bloga. Z tą dziedziną idzie mi zadecydowanie najlepiej!


A wy co robicie w czasie wakacji? Macie je jakoś rozplanowane? Mam nadzieję, że post wam się spodobał i czytaliście go z przyjemnością. :) Czeeść :*


10 komentarzy:

  1. Ja wyjeżdżam nad morze :)

    Obserwacja za obserwacje?

    http://onetimex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie namówisz mnie, bo na siłowni biegam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już byłam nad morzem ;3
    Oglądam Cię od nie dawna i podobają mi się twoje filmiki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;))
    ja w sierpniu wyjeżdżam na Chorwację ;))
    śliczny design bloga :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no to życze miłego wyjazdu .. ja wakacje spedzam w domu ale codziennie gdzies wychodzie i bawie sie swietnie :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog obserwuję i liczę na to samo ;) http://lolllablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń