niedziela, 17 sierpnia 2014

Holidays are beautiful!

Cześć!
 Tak jak wspominałam w wcześniejszym poście, że być może pojawi się wpis z mojego pobytu z kolni , tak i się stało. Jeżeli jeszcze nie wiecie, byłam na koloniach w Górach Tatrach, dokładnie w Poroninie. Było bardzo fajnie, aczkolwiek pogoda była w kratkę. Byliśmy tylko dwa razy w górach. Mieliśmy codziennie dyskoteki i inne ciekawe atrakcje. Myślę, że w przyszłym roku, jeżeli będzie taka okazja to też pojadę. A na koniec zostawiam wam zdjęcia, które przybliżą wam mój pobyt.
  Z góry przepraszam za jakość zdjęć, bo część była robiona telefonem, a część podkradłam ze strony, na której były.



































Dziękuje wam za uwagę. Mam nadzieję, że od jakości zdjęć nie pękł wam monitor. Haha! Dzięki za uwagę! Bay :*




9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Masz śliczne, białe ogrodniczki <3
    Zapraszam do mnie, a jeżeli blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do obserwatorów http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to pierwsze!
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Monitor nie pękł, bo zdjęcia są świetne i jakość wcale nie jest jakaś straszna, wręcz przeciwnie ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, widać że dobrze się bawiłaś. Pozdrawiam! :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Cudne obudowa na telefon :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! Uwielbiam górskie widoki, choć w tym roku byłam nad morzem :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry <3
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasze polskie góry są naprawdę piękne, jednak nie przepadam za chodzeniem do szczytach :)

    Zapraszam do mnie:
    jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia a jak tam jechałaś to znałaś kogoś czy na spontanie ?

    OdpowiedzUsuń